2022/1-2 (31)

7–37

Anu Mänd, Erki Russow. Palvehelmed ja isiklik vagadus keskaegsel Liivimaal.

40–71

Lola Annabel Kass. Hümn inetusele. Kurja õied Eesti dekadentlikus kunstis

75–97

Tõnis Tatar. Gripenbergi skandaal kui avangardistliku aktsionismi ilming

100–130

Karin Hallas-Murula. Ehitustehniku arhitektuur: Leopold Tensingu majad Meriväljal

133–160

Johannes Saar. Kuninganna uued rõivad. Siima Škopi pildipärand kirjandusteaduse vaateväljas

164–183

Hanna-Liis Kont. Kumu Art Museum in the Throes of the Global Pandemic. Flo Kasearu's Exhibition State of Emergency.

FOOKUS

187–201

Stephen Bann
Fotograafia, graafika ja visuaalmajandus 19. sajandi Prantsusmaal

ÜLEVAATED

203–207

Kadi Polli. “Sest ajast, kui elan Dorpatis, pole juhtunud ülikooli jaoks midagi, millest saatus poleks võimaldanud ka minul osa võtta.”

205–207

Katrin Kivimaa. Põhjalik uurimus õdedest Meidest

208–212

Mart Kalm. Kui pool rehkendust jäi tegemata

213–216

Anna Ripatti. Creating Baltic German Identity Through Art History

217–222

Reet Pius. Üldine kunstiajalugu gümnaasiumile

222–226

Tiina Abel. Köielkõnd. Kumu kunstimuuseumi uuest püsiekspositsioonist inspireeritult

226–229

Karolina Labowicz-Dymanus. The Future is in One Hour: Estonian Art in the 1990s

230–232

Taavi Hallimäe. Kunst on disain on väljapääs

Kroonika

233–236

Autorid

237–239