Ivars Poikāns. “The Blind Athletes”, 1988

2023/1-2

7–34

Virve Sarapik. Esteetika ja semiootika. Arengud ja dialoogid

35–67

Reet Pius. Altaripiltide maalija Carl Siegmund Waltheri pärand. „Temma kättetö ja kunsti peale on ni mitme tuhhande Eestirahwa silmad jubba waatnud ja waatwad veel.“

68–93

Karin Hallas-Murula. Eesti arhitektid ja Urban Internationale, 1920–1940

94–121

Erika Grigoravičienė. Nõukogude süsteemi kriitikast antropotsentrismi kriitikani. Transgressiooni ja õõnestamise strateegiad rühmituse „Viisik“ maalidel

122–151

Dina Suhanova. Kujutletud ja ehitamata: arhitektuurijoonised Läti Arhitektuurimuuseumi kogus

152–168

Agnese Zviedre. Nõukogude režiimi ühiskonnakriitika Ivars Poikānsi töödes (1987–1990) puude-esteetika perspektiivist

169–196

Johannes Saar. Afektiivne teater. Teater NO99 Friedrich Schilleri moraalse sentimentalismi jalajälgedes

FOOKUS

203–212
Georg Simmel
Suurlinn ja vaimuelu

ÜLEVAATED

213–217

Harriet M. Sonne de Torrens. Remapping the Political Terrain of Baltic Medieval Studies

217–220

Krista Kodres. Periodiseerimine: veel ühe kunstiajaloo fundamentaali kriitika

221–226

Liisa Kaljula. Kõigi maade perifeeriad, ühinege!

226–229

Thomas Leslie. Concrete Collaborations: August Komendant’s Miracles in Concrete

230–233

Kristel Markus-Venäläinen. Mõtisklusi kunstikontaktidest siin- ja sealpool lahte

234–236

Kristiina Tiideberg. Konverents Eesti teadusillustratsiooni uurimisest

237–240

Paulina Vituščanka. Recent history and its untold stories in open-air museums

 

KROONIKA

234–244

 

AUTORID

245–247