7–27
Anu Allas. Eksperimentaaletendus/instrumentaalteater: „Kremoona ringmäng” (1968)
32–50
Anneli Porri. Kuidas tõlgendada apropriatsioonilist kunstiteost? Marge Monko „Katkenud lõng”
56–82
Ave Randviir-Vellamo. Imepilt’s Newsgames as an Art Practice and Novel Form of Journalism
87–115
Margus Tamm. Koht ja sekkuv kunst
120–139
Maria Jäärats. Kodanliku mineviku ja sotsrealistliku tuleviku vahel. Sotsialistliku realismi diskursuse juurutamine eesti kunstikirjutuses 1944–1948
144–171
Kadi Polli. Wilhelm von Blanckenhagen (1761–1840). Liivimaalasest kunstimetseen Roomas ja temalt Tartu ülikoolile ostetud teosed
177–194
Margus Vihalem. Revolt against Schopenhauer and Wagner? An Insight into Nietzsche’s Perspectivist Aesthetics
200–212
Regina-Nino Kurg. Artworld as Horizon: A Phenomenological Analysis of Unaided Ready-Mades
Fookus
219–235
Sulast ja piiridest. Boris Bernstein 90.
Küsitles Virve Sarapik
Ülevaated
237–242
Peeglid ja peegeldused: lugedes ja vaadates 19. sajandit. Krista Kodres
242–245
Temaatiline maal ja destilleeritud subjekt, ehk kormaðovlikud elu- ja kunstitunnetuse sümptomid. Indrek Grigor
246–252
Karm stiil – nõukogude kaasaegne kunst? Liisa Kaljula
253–256
Eesti kunsti ajalugu 6. köide I osa:
Eesti kunst stalinismist sulaajani. Seppo Zetterberg
257–260
Eesti kunsti ajalugu stalinismist sulaajani. Tõnu Tannberg
261–262
Mida on kunstiajalool ütelda stalinismi kohta? Maria Jäärats
263–267
Kauaküpsenud enneaegne. Kädi Talvoja
269–276
KROONIKA 1. I – 31. XII 2013
279
Autorid